Faq Sections

Cadeau personaliseren
Welke bestanden zijn geschikt om zelf te uploaden?

Een eigen ontwerp/upload in één kleur kan gegraveerd worden.

Een afbeelding, een illustratie, een scan van een tekening of een geschreven tekst in één kleur of grijstinten (met een volledig witte  achtergrond) kunnen gegraveerd worden. 


Ik heb een afbeelding/illustratie/logo geüpload in de personalisatietool. Het cadeau is (gedeeltelijk) niet zichtbaar door de witte achtergrond van het bestand. Is dat een probleem?

Dat is geen probleem. Belangrijk is dat de afbeelding/logo zélf, binnen de aangegeven stippellijnen op het cadeau zichtbaar is. 


Ik wil hetzelfde ontwerp voor een ander (soort) cadeau gebruiken. Kan dat?

Helaas kan een eerder gebruikt ontwerp niet identiek overgenomen worden voor een ander cadeau, omdat elk cadeau een andere afmeting heeft. 

Je kunt natuurlijk wel je opgeslagen ontwerp op hetzelfde soort cadeau opnieuw openen of gebruiken. 


Toon Meer >>
Bestellen en Betalen
Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je kunt bij ons kiezen voor de volgende betaalmethodes om je cadeau zo snel mogelijk te ontvangen. 

Ideal

Creditcard

Bancontact

Paypal

Je betaling wordt op deze manier direct verwerkt, zodat we meteen kunnen beginnen met het graveren van jouw cadeau.


Voor zakelijke klanten is het ook mogelijk via een handmatige overboeking te betalen. Neem hiervoor contact met ons op per telefoon of e-mail info@personalsurprise.nl. Deze betaling staat binnen 2-3 werkdagen op onze rekening. Zodra deze verwerkt is, wordt het cadeau verstuurd en ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Hou bij deze manier van betalen daarom rekening met een iets langere levertijd.


Hoe gebruik ik een kortingscode of cadeaubon?

Ga naar je winkelwagen en klik op 'Heeft u een promotiecode?' Vul de code in en klik op 'Toevoegen'. Het bedrag van jouw bestelling wordt dan automatisch aangepast. Je kunt één kortingscode per bestelling gebruiken.


Ik heb geen orderbevestiging ontvangen.

1. Wil je alsjeblieft je ongewenste e-mail controleren? 

2. Wil je alsjeblieft controleren of je het juiste e-mailadres hebt toegevoegd aan je account? Log hiervoor in op je account, check dit en pas eventueel het e-mailadres aan. 

Heb je na deze twee tips, nog niet ontdekt waarom je geen bevestiging van je bestelling hebt ontvangen? Wil je dan alsjeblieft contact met ons opnemen via info@personalsurprise.nl? Dan sturen wij je opnieuw een bevestiging van je bestelling toe.


Bezorgen
Waar kan ik meer informatie vinden over Verzenden en Betalen?

Voor vragen over verzendtermijn en verzendkosten verwijzen wij je graag naar onze pagina: Verzenden & betalen.


Ik wil mijn cadeau verzenden naar een DHL afhaalpunt. Kan dat? 

Ja, dat kan! In de winkelwagen kun je ervoor kiezen om het pakket af te leveren bij een DHL-pakketpunt. Vul hiervoor eerst je adresgegevens + huisnummer in, dan worden automatisch de pakketpunten bij jou in de buurt weergegeven. Je ontvangt een e-mail wanneer je jouw cadeau kunt ophalen. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.


Is mijn bestelling pakketpost of brievenbuspost?

Je ontvangt per e-mail informatie of jouw cadeau als pakket of brievenbuspakje verzonden wordt. Ook ontvang je de bijbehorende 'track & trace' om je cadeau te volgen.

Voor het bezorgen van een brievenbuspakje hoef je niet thuis te zijn. De bezorger kan je cadeau gewoon in de brievenbus doen. 

Bij pakketpost dient er iemand bij jou, of bij je buren, thuis te zijn om het pakket aan te nemen. Is er niemand thuis, dan probeert de bezorger het nogmaals te bezorgen. Telkens als de pakketbezorger bij jou aan de deur is geweest, ontvang je een briefje met informatie hierover in je brievenbus.

 Bekijk meer info bij Verzenden & Betalen.


Toon Meer >>
Klachten en Retourneren
Klachten en Retourneren

Voor vragen over klachten en het retourneren van jouw pakket, verwijzen wij je graag naar onze gedetailleerde pagina: Klachten en Retourneren.


Garantie
Garantie

Voor vragen over Garantie verwijzen wij je graag naar onze gedetailleerde pagina: Garantie.