Faq Sections

Cadeau personaliseren
Waarom kunnen foto's niet gegraveerd worden?

Met graveren wordt er geen gebruik gemaakt van inkt. Hierdoor kan er geen onderscheid gemaakt worden in kleuren. Alles wat kleur heeft in jouw ontwerp of upload wordt in één kleur gegraveerd. Alles wat wit of transparant is wordt niet gegraveerd. Tekeningen, illustraties en logo's blijven na het graveren in één kleur herkenbaar. Een foto die veel kleuren bevat wordt één vlek doordat alle kleuren gelezen en gegraveerd worden.


Door mijn upload is het cadeau gedeeltelijk niet meer zichtbaar, is dit erg?

Nee, het is niet erg als het product gedeeltelijk tot niet meer zichtbaar is door de witte achtergrond van je upload. De witte achtergrond wordt niet gegraveerd. Het is wel belangrijk dat je logo of illustratie binnen de aangegeven lijnen op het product blijft.


Ik krijg de melding dat ik mijn browser moet vernieuwen (refresh your browser)

Dit kan voorkomen worden door je eerst in te loggen, daarna te ontwerpen en je ontwerp op te slaan. Toch al begonnen met ontwerpen en wil je het ontwerp opslaan? Leg het product dan eerst in de winkelwagen, open het opnieuw en probeer dan op te slaan. Ontwerpen kunnen na een jaar gewist worden. Mocht je deze opnieuw willen gebruiken, neem dan contact op en houd je bestelnummer gereed.


Show More >>
Bestellen en Betalen
Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Voor vragen over betaalmogelijkheden verwijzen wij je graag naar onze gedetailleerde pagina: Verzenden & betalen.


Hoe gebruik ik een kortingscode of cadeaubon?

Je kunt jouw kortingscode of cadeauboncode invullen in je winkelwagen door te klikken op 'Heeft u een promotiecode?'. Vul de code in en klik op 'Toevoegen'. Het bedrag van jouw bestelling wordt dan automatisch aangepast. Je kunt maar één kortingscode per bestelling gebruiken.


Ik heb geen orderbevestiging ontvangen

Controleer na het plaatsen van een bestelling je ongewenste e-mail, daarna of je het juiste e-mailadres hebt ingevuld door in te loggen in je account. Heb je niets ontvangen en klopt je e-mailadres? Stuur een bericht via het contactformulier met je bestelgegevens dan sturen wij je opnieuw een bevestiging van je bestelling en passen we je gegevens aan indien nodig.


Bezorgen
Waar kan ik meer informatie vinden over Verzenden en Betalen?

Voor vragen over verzendtermijn en verzendkosten verwijzen wij je graag naar onze pagina: Verzenden & betalen.


Kan ik mijn cadeau afhalen bij een servicepunt?

Ja, dat kan! In de winkelwagen kun je ervoor kiezen om het pakket af te leveren bij een servicepunt. Vul hiervoor eerst je adresgegevens + huisnummer in, dan worden de servicepunten bij jou in de buurt weergegeven. Je ontvangt een mail wanneer je jouw cadeau kunt ophalen. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.


Is mijn bestelling pakketpost of brievenbuspost?

Per e-mail ontvang je de informatie of jouw cadeau als pakket of brievenbuspost verzonden wordt en de bijbehorende 'track & trace'. Bij brievenbuspost hoef je niet thuis te zijn en kan de bezorger jouw cadeau gewoon in de brievenbus doen, mits je hem regelmatig leegt :). Bij pakketpost dient er iemand bij jou of bij jouw buren thuis te zijn om het pakket aan te nemen. Anders proberen ze het nogmaals of laten ze een briefje met informatie achter in de brievenbus. Bekijk meer info bij Verzenden & Betalen.


Show More >>
Klachten en Retourneren
Klachten en Retourneren

Voor vragen over klachten en het retourneren van jouw pakket, verwijzen wij je graag naar onze gedetailleerde pagina: Klachten en Retourneren.


Garantie
Garantie

Voor vragen over Garantie verwijzen wij je graag naar onze gedetailleerde pagina: Garantie.