Klachten

Heb je een klacht over het geleverde product of onze service? Die zijn er om op te lossen! Neem contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen er alles aan doen om samen tot een passende oplossing te komen en jou als tevreden klant te houden.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Retourneren

Op maat gemaakt cadeau

Is jouw cadeau speciaal voor jou gemaakt? Dan kunnen we het cadeau helaas niet meer verkopen. Retourneren is dan niet mogelijk. Blijkt een cadeau defect of kapot geleverd te zijn, of is er een andere reden waarom je niet tevreden bent? Neem contact met ons op via het contactformulier en voeg een foto toe als bijlage. Wij weten zeker dat we samen met jou tot een passende oplossing kunnen komen :).

Niet op maat gemaakt cadeau

Is jouw cadeau niet op maat gemaakt? Dan heb je het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw pakket naar PersonalSurprise zijn voor eigen rekening.

Stap 1: Laat het ons weten

Stel ons alvorens op de hoogte van jouw retourzending, door een bericht via het contactformulier te versturen. Vermeld in dit bericht a.u.b. de reden van retour, het ordernummer, de datum van ontvangst en je contactgegevens. Wacht altijd onze bevestiging af, wij nemen op werkdagen binnen 24 uur contact met je op. Na schriftelijke aanmelding van jouw retour zullen wij het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen retour terugstorten (mits het product in goede orde retour ontvangen is). 

Indien gewenst, kun je gebruikmaken van het Europese modelformulier voor herroeping, vraag deze aan via ons contactformulier.

Stap 2: Retourzending

Nadat wij op de hoogte zijn van jouw retour en een bevestiging gestuurd hebben, kun je het product retourneren met:

  • Alle geleverde toebehoren,
  • Originele pakbon (Geen pakbon meer? Stuur dan een briefje mee met daarop in ieder geval het ordernummer),
  • Originele verpakking en in originele staat (indien redelijkerwijze mogelijk).

Naar dit adres:

PersonalSurprise
Hogenbos 14

5864 CL Meerlo
Nederland

Heb je nog andere vragen? Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact met ons op!