Bezorgen

Waar kan ik meer informatie vinden over Verzenden en Betalen?

Voor vragen over verzendtermijn en verzendkosten verwijzen wij je graag naar onze pagina: Verzenden & betalen.


Ik wil mijn cadeau verzenden naar een DHL afhaalpunt. Kan dat? 

Ja, dat kan! In de winkelwagen kun je ervoor kiezen om het pakket af te leveren bij een DHL-pakketpunt. Vul hiervoor eerst je adresgegevens + huisnummer in, dan worden automatisch de pakketpunten bij jou in de buurt weergegeven. Je ontvangt een e-mail wanneer je jouw cadeau kunt ophalen. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.


Is mijn bestelling pakketpost of brievenbuspost?

Je ontvangt per e-mail informatie of jouw cadeau als pakket of brievenbuspakje verzonden wordt. Ook ontvang je de bijbehorende 'track & trace' om je cadeau te volgen.

Voor het bezorgen van een brievenbuspakje hoef je niet thuis te zijn. De bezorger kan je cadeau gewoon in de brievenbus doen. 

Bij pakketpost dient er iemand bij jou, of bij je buren, thuis te zijn om het pakket aan te nemen. Is er niemand thuis, dan probeert de bezorger het nogmaals te bezorgen. Telkens als de pakketbezorger bij jou aan de deur is geweest, ontvang je een briefje met informatie hierover in je brievenbus.

 Bekijk meer info bij Verzenden & Betalen.


Is mijn cadeau verpakt in cadeauverpakking?

Als jij tijdens het bestelproces hebt aangevinkt dat je graag een ingepakt cadeau wilde, dan pakken wij het cadeau in transparante folie, met bijbehorende strik, in.

Als, daarnaast, in de webshop vermeld was dat je cadeau in een geschenkdoos zit, dan wordt je cadeau daarin geleverd.

Wij versturen vervolgens jouw cadeau ook nog in een leuk versierde verzenddoos.


Wordt de factuur meegestuurd met het cadeau?

De factuur wordt niet met het cadeau meegeleverd, dus de ontvanger ziet alleen jouw leuke verrassing! De factuur wordt in de bestelbevestiging per e-mail verstuurd, dit is de eerste e-mail die je van ons krijgt. Ook is de factuur terug te vinden in je account. 


Hoe kan ik zien of mijn cadeau gegraveerd wordt of al onderweg is?

Je ontvangt een aantal e-mails over het bestel- en verzendproces:


1. De bevestiging van de bestelling en de betaling van je cadeau.

2. Je zending is onderweg. Zodra jouw cadeau gegraveerd en ingepakt is, dragen wij je cadeau over aan de DHL-koerier. In de e-mail bevindt zich een track & trace code waarmee je je pakket verder kunt volgen. 

3. De chauffeur is onderweg. Je cadeau komt bijna je kant op.

4. Bezorgd. Wanneer je zending door de vervoerder bij jou (of als je dat hebt aangegeven, bij je buren) is bezorgd.

5. Optioneel: Je pakket is klaar om opgehaald te worden. Als je gekozen hebt voor een pickup, en je zending klaarligt op een DHL-afhaalpunt.

6. Optioneel: Vertraagd. Als de verzending wordt vertraagd door de vervoerder.

7. Optioneel: Afleverpoging mislukt. De koerier probeert de zending nogmaals bij je te bezorgen.


Ook in je PersonalSurprise account kun je zien of je bestelling ontvangen is (status=betaald) of inmiddels verzonden (status=verzonden) is. In deze periode daar tussen in, wordt je ontwerp gecontroleerd, je cadeau gegraveerd en vervolgens ingepakt. 



Mocht het pakket erg lang op zich laten wachten, en krijg je het idee dat er wellicht iets mis is? Stuur dan een bericht via het contactformulier. Wij starten dan een onderzoek bij de koerier waar je pakket zich bevindt.


Voor andere vragen over verzendtermijn en verzendkosten verwijzen wij je graag naar deze pagina Verzenden & betalen.


Wanneer wordt mijn cadeau bezorgd?

Bij ieder product staat de geschatte aflevering per verzendmethode. Deze schatting wordt iedere dag vernieuwd.

Voor uitgebreide informatie over verzending kun je op de pagina verzenden en ontvangen verder lezen.


Hoe kan ik mijn afleveradres inzien of wijzigen?

Jouw bestelling wordt afgeleverd op het afleveradres dat je hebt opgegeven, controleer je adresgegevens altijd zorgvuldig. Je kunt deze nog altijd controleren door in te loggen in jouw persoonlijk account. Foutief adres? Neem z.s.m. contact met ons op, wij kunnen het nog aanpassen totdat het pakketje is overgedragen aan de koerier. Daarna zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Dit geldt ook wanneer een levering opnieuw verzonden moet worden doordat het pakket bijv. niet is opgehaald op het postkantoor of geweigerd door de ontvanger en wederom bij ons geretourneerd is.