Hoe kan ik zien of mijn cadeau gegraveerd wordt of al onderweg is?


Je ontvangt een aantal e-mails over het bestel- en verzendproces:


1. De bevestiging van de bestelling en de betaling van je cadeau.

2. Je zending is onderweg. Zodra jouw cadeau gegraveerd en ingepakt is, dragen wij je cadeau over aan de DHL-koerier. In de e-mail bevindt zich een track & trace code waarmee je je pakket verder kunt volgen. 

3. De chauffeur is onderweg. Je cadeau komt bijna je kant op.

4. Bezorgd. Wanneer je zending door de vervoerder bij jou (of als je dat hebt aangegeven, bij je buren) is bezorgd.

5. Optioneel: Je pakket is klaar om opgehaald te worden. Als je gekozen hebt voor een pickup, en je zending klaarligt op een DHL-afhaalpunt.

6. Optioneel: Vertraagd. Als de verzending wordt vertraagd door de vervoerder.

7. Optioneel: Afleverpoging mislukt. De koerier probeert de zending nogmaals bij je te bezorgen.


Ook in je PersonalSurprise account kun je zien of je bestelling ontvangen is (status=betaald) of inmiddels verzonden (status=verzonden) is. In deze periode daar tussen in, wordt je ontwerp gecontroleerd, je cadeau gegraveerd en vervolgens ingepakt. 



Mocht het pakket erg lang op zich laten wachten, en krijg je het idee dat er wellicht iets mis is? Stuur dan een bericht via het contactformulier. Wij starten dan een onderzoek bij de koerier waar je pakket zich bevindt.


Voor andere vragen over verzendtermijn en verzendkosten verwijzen wij je graag naar deze pagina Verzenden & betalen.