Gepersonaliseerde snijplank | XL serveerplank of pizzaplank graveren
  • Gepersonaliseerde snijplank | XL serveerplank of pizzaplank graveren
  • Gepersonaliseerde snijplank | XL serveerplank of pizzaplank graveren
  • Gepersonaliseerde snijplank | XL serveerplank of pizzaplank graveren

XL serveerplank of pizzaplank graveren

Op zoek naar een enorm grote houten plank waarop pizza, veel hapjes en schaaltjes geserveerd kunnen worden? Met deze grote plank is de hele tafel gevuld met hapjes waar iedereen bij kan! Het ziet er erg gezellig uit en heeft een luxe uitstraling doordat de plank op pootjes staat.

Deze plank heeft een handvat, staat op pootjes, is van tropisch hout en kan eventueel opgehangen worden aan het jute koord. De tafel ziet er gezellig en vol uit op je diner-, hangtafel of salontafel.

Meer dan 10 stuks? Lees verder bij Cadeau info.

119

Kenmerken

Materiaal
Mangohout
Houtsoort info
Gemaakt uit één of meerdere houtstukken in evt. meerdere bruintinten.
Afwerking
Behandeld met vernislaag
Productverzorging
Hout kan gevoed worden met een wax of olie voor de langste levensduur.
Vaatwasserbestendig
Nee, met de hand wassen
Maat
XL
Lengte x breedte x hoogte
60 cm x 45 cm x 5 cm
Diameter
45 cm
Prijs omvat
Cadeau incl. gravure
Vorm
Rond
Extra's
Met houten handvat en jute touw

Laat een grote pizzaplank of serveerplank graveren met een eigen ontwerp. Via onze personalisatietool kun je eenvoudig een eigen ontwerp maken bestaande uit teksten, namen, afbeeldingen of een eigen upload. Je bent volledig vrij in het maken van je ontwerp, echter is het niet mogelijk om foto's of in kleur te graveren. Dit is een natuurlijk product. Elk product is uniek waardoor kleuren kunnen afwijken van de foto.

Klik op 'Personaliseren' om je cadeau te ontwerpen.

Deze XL ronde serveerplank met handvat wordt vaak cadeau gedaan als verjaardagscadeau, bedankje, huwelijkscadeau, cadeau voor samenwonen, een nieuwe baan, opening van een restaurant, geslaagd of als relatiegeschenk voor nieuwjaar.

Meer dan 10 stuks? Uw staffelkorting wordt automatisch berekend vanaf 10 stuks. Klik op de knop ‘Staffelkorting’en zie een overzicht van de kortingen. Meer dan 10 verschillende namen, gravures of afleveradressen? Vraag voor de ‘Relatiegeschenken template’. 

Staffelkorting

Aantal Korting Je bespaart
10 15% tot € 59,93
25 20% tot € 199,75
50 25% tot € 499,38
100 30% tot € 1.198,50
300 35% tot € 4.194,75

Cadeau personaliseren & bestellen

Hoe kan ik een product personaliseren?
Door bij het cadeau hierboven op de paarse knop ‘Personaliseren’ te klikken opent de personalisatietool. In deze tool kun je jouw cadeau naar wens persoonlijk maken door tekst, namen of wensen te typen in een tekstvak. Kies daarna een lettertype naar keuze. Ook kun je kiezen uit vormen en designs in de tool. Buiten deze mogelijkheden kun je zelf een logo of ontwerp uploaden. Positioneer alle items om je cadeau volledig naar wens te personaliseren. 

Hoe weet ik of mijn ontwerp geschikt is?
De personalisatie is geschikt wanneer je geen meldingen ontvangt dat een item zich buiten de lijnen bevindt of wanneer een upload niet voldoet. Verder zullen wij altijd contact opnemen wanneer een personalisatie niet goed leesbaar is of niet gegraveerd kan worden.

Waar moet mijn upload aan voldoen?
Een foto kan niet gegraveerd worden. Een afbeelding zoals een logo, illustratie, pictogram of vorm  kan wel geupload worden doordat deze maar één of enkele kleuren bevatten. Helaas kan er geen onderscheid gemaakt worden in verschillende tinten. Alles wordt in één kleur gegraveerd. De kleur van de gravure staat bij ieder product onderaan in ‘cadeau info’. Twijfel je of jouw upload gegraveerd kan worden? Stuur het bestand per mail naar onze klantenservice, wij reageren binnen 24 uur met een antwoord of aangepast bestand.

Welk bestandstype kan ik uploaden?
PNG en JPG kun je uploaden in de personalisatietool. Bevat je upload een witte achtergrond? Wees gerust, alles wat wit is wordt niet gegraveerd. Heb je een upload met ander bestandstype en vind je het lastig om deze naar een PNG of JPG om te zetten? Stuur dan een mail met bijlage naar onze klantenservice en de vraag of wij het willen omzetten naar een bruikbaar bestand. Wij proberen dit binnen 24 uur te realiseren.

Zijn er extra kosten verbonden aan het personaliseren?
De personalisatie van jouw cadeau is inbegrepen in de prijs. Je bent volledig vrij in het maken van een ontwerp binnen de aangegeven lijnen in de personalisatietool. Je mag dus zoveel items toevoegen als je wilt.

Hoe voeg ik een wenskaart toe?
In het bestelproces bij stap 3 'Verpakking & Verzending' kan een wenskaart toegevoegd worden. De tekst die je in het tekstvak typt wordt in het midden van de kaart afgedrukt in een leuk lettertype.

Wordt mijn cadeau in cadeauverpakking geleverd?
Onze collega’s pakken jouw cadeau graag voor jou in. Kies in de winkelwagen voor een gratis folieverpakking of geen cadeauverpakking. Alle cadeaus worden los ingepakt m.u.v. sets of cadeaus met toebehoren. Daarnaast wordt jouw cadeau in een kartonnen verpakking met feestelijke versiering verstuurd. Het cadeau is dan klaar om gegeven te worden of direct naar de ontvanger te versturen.

Wordt de factuur meegestuurd?
Wij sturen alleen een digitale factuur naar het door jouw opgegeven e-mailadres. De factuur is dus niet zichtbaar voor de ontvanger. Wel wordt er een pakbon meegestuurd.

Levertermijn, bezorgopties en verzendkosten

Wanneer heb ik mijn cadeau in huis?
In het bestelproces bij punt 3 ‘Verzendmethode’ kun je kiezen uit verschillende bezorgopties:
Spoedlevering | € 7,95 | Volgende werkdag verzonden
Standaard of servicepunt levering | € 4,95 | In 2-3 werkdagen verzonden
Meer info? Bekijk de pagina Verzenden & Betalen

Betaalmogelijkheden

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt uit een van onze betaalopties kiezen: iDeal, Paypal, Creditcard of Bankoverschrijving. Bij een bankoverschrijving wordt een bestelling in productie genomen na betaling. Houd hierbij rekening dat er bovenop de levertijd 1 extra werkdag kan komen voor het controleren van de betaling. Bij alle betalingsmogelijkheden wordt de factuur digitaal verstuurd naar het e-mailadres bij het ingegeven factuuradres.
Meer info? Bekijk de pagina Verzenden & Betalen

Retourneren of ontevreden

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over het cadeau of de service?
Wij vinden het erg vervelend wanneer jouw persoonlijke cadeau niet naar wens is of wanneer je niet tevreden bent over de geleverde service. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag om een passende oplossing te vinden.

Heb je nog vragen die hier niet tussen staan? Grote kans dat jouw vraag tussen de veelgestelde vragen staat. Klik hier om de FAQ pagina direct te openen.

Misschien vind je dit ook leuk