Gepersonaliseerd glas | Speciaalbierglas graveren
  • Gepersonaliseerd glas | Speciaalbierglas graveren
  • Gepersonaliseerd glas | Speciaalbierglas graveren
  • Gepersonaliseerd glas | Speciaalbierglas graveren
  • Gepersonaliseerd glas | Speciaalbierglas graveren

Speciaalbierglas graveren

€ 15,95
(incl. btw)
  • Wij controleren elk ontwerp op graveerbaarheid Wij controleren elk ontwerp op graveerbaarheid
  • Kies een design of upload zelf een bestand Kies een design of upload zelf een bestand
  • Voeg gratis wenskaart toe en laat gratis inpakken Voeg gratis wenskaart toe en laat gratis inpakken

Zoek je een stoer cadeau waarop jouw boodschap gegraveerd staat? Dit gepersonaliseerde speciaalbierglas is dan wellicht iets voor jou! Je kunt het speciaalbierglas laten graveren met je eigen ontwerp. Geschikt voor een pensioen, verjaardag of Vaderdag. Het is ook geschikt als relatiegeschenk.

De gravure wordt gemaakt met een laser, zodat deze nooit zal slijten! Het glas heeft een inhoud van 53 cl. en de gravure is wit. We kunnen elke tekst, logo of icoontje graveren - dus laat je fantasie de vrije loop!

Meer dan 2 stuks? Staffelkortingen worden automatisch berekend. Informatie voor zakelijke of speciale bestellingen.

▼ Meer informatie hieronder

200

Kenmerken

Materiaal
Glas
Vaatwasserbestendig
Ja
Breedte x hoogte
10 cm x 15 cm
Diameter
10 cm
Prijs omvat
Cadeau incl. gravure
Kleur gravure
Wit
Inhoud
53 cl

Laat een speciaalbierglas graveren met een eigen ontwerp. Via onze personalisatietool kun je eenvoudig een eigen ontwerp maken bestaande uit tekst, namen, afbeeldingen of een eigen upload. Je bent volledig vrij in het maken van je ontwerp, echter is het niet mogelijk om foto's of in kleur te graveren.

Klik op de paarse knop 'Personaliseren' om het cadeau te ontwerpen.

Een persoonlijk speciaalbierglas wordt vaak cadeau gedaan bij een verjaardag, geslaagd of een andere gelegenheid waar op geproost mag worden.
De kleur van deze gravure wijkt dus af van de kleur die standaard als zwart aangeduid wordt in de designtool. De door jou eventueel toegevoegde logo's, afbeeldingen of tekens worden gegraveerd in wit.

Offerte aanvragen? Vanaf 10 stuks kun je een ontwerp maken in de personalisatietool en klikken op ‘offerte aanvragen’. 

Staffelkorting

Aantal Prijs Je bespaart
2 € 15,15 tot € 1,60
5 € 14,36 tot € 7,98
10 € 13,56 tot € 23,93
25 € 12,76 tot € 79,75
50 € 11,96 tot € 199,38
100 € 11,17 tot € 478,50
300 € 10,37 tot € 1.674,75

Cadeau personaliseren & bestellen

Hoe kan ik een product personaliseren?
Door bij het cadeau hierboven op de paarse knop ‘Personaliseren’ te klikken opent de personalisatietool. In deze tool kun je jouw cadeau naar wens persoonlijk maken door tekst, namen of wensen te typen in een tekstvak. Kies daarna een lettertype naar keuze. Ook kun je kiezen uit vormen en designs in de tool. Buiten deze mogelijkheden kun je zelf een logo of ontwerp uploaden. Positioneer alle items om je cadeau volledig naar wens te personaliseren. 

Hoe weet ik of mijn ontwerp geschikt is?
De personalisatie is geschikt wanneer je geen meldingen ontvangt dat een item zich buiten de lijnen bevindt of wanneer een upload niet voldoet. Verder zullen wij altijd contact opnemen wanneer een personalisatie niet goed leesbaar is of niet gegraveerd kan worden.

Waar moet mijn upload aan voldoen?
Een foto kan niet gegraveerd worden. Een afbeelding zoals een logo, illustratie, pictogram of vorm  kan wel geupload worden doordat deze maar één of enkele kleuren bevatten. Helaas kan er geen onderscheid gemaakt worden in verschillende tinten. Alles wordt in één kleur gegraveerd. De kleur van de gravure staat bij ieder product onderaan in ‘cadeau info’. Twijfel je of jouw upload gegraveerd kan worden? Stuur het bestand per mail naar onze klantenservice, wij reageren binnen 24 uur met een antwoord of aangepast bestand.

Welk bestandstype kan ik uploaden?
PNG en JPG kun je uploaden in de personalisatietool. Bevat je upload een witte achtergrond? Wees gerust, alles wat wit is wordt niet gegraveerd. Heb je een upload met ander bestandstype en vind je het lastig om deze naar een PNG of JPG om te zetten? Stuur dan een mail met bijlage naar onze klantenservice en de vraag of wij het willen omzetten naar een bruikbaar bestand. Wij proberen dit binnen 24 uur te realiseren.

Zijn er extra kosten verbonden aan het personaliseren?
De personalisatie van jouw cadeau is inbegrepen in de prijs. Je bent volledig vrij in het maken van een ontwerp binnen de aangegeven lijnen in de personalisatietool. Je mag dus zoveel items toevoegen als je wilt.

Hoe voeg ik een wenskaart toe?
In het bestelproces bij stap 3 'Verpakking & Verzending' kan een wenskaart toegevoegd worden. De tekst die je in het tekstvak typt wordt in het midden van de kaart afgedrukt in een leuk lettertype.

Wordt mijn cadeau in cadeauverpakking geleverd?
Onze collega’s pakken jouw cadeau graag voor jou in. Kies in de winkelwagen voor een gratis folieverpakking of geen cadeauverpakking. Alle cadeaus worden los ingepakt m.u.v. sets of cadeaus met toebehoren. Daarnaast wordt jouw cadeau in een kartonnen verpakking met feestelijke versiering verstuurd. Het cadeau is dan klaar om gegeven te worden of direct naar de ontvanger te versturen.

Wordt de factuur meegestuurd?
Wij sturen alleen een digitale factuur naar het door jouw opgegeven e-mailadres. De factuur is dus niet zichtbaar voor de ontvanger. Wel wordt er een pakbon meegestuurd.

Levertermijn, bezorgopties en verzendkosten

Wanneer heb ik mijn cadeau in huis?
In het bestelproces bij punt 3 ‘Verzendmethode’ kun je kiezen uit verschillende bezorgopties:
Spoedlevering | € 7,95 | Volgende werkdag verzonden
Standaard of servicepunt levering | € 4,95 | In 2-3 werkdagen verzonden
Meer info? Bekijk de pagina Verzenden & Betalen

Betaalmogelijkheden

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt uit een van onze betaalopties kiezen: iDeal, Paypal, Creditcard of Bankoverschrijving. Bij een bankoverschrijving wordt een bestelling in productie genomen na betaling. Houd hierbij rekening dat er bovenop de levertijd 1 extra werkdag kan komen voor het controleren van de betaling. Bij alle betalingsmogelijkheden wordt de factuur digitaal verstuurd naar het e-mailadres bij het ingegeven factuuradres.
Meer info? Bekijk de pagina Verzenden & Betalen

Retourneren of ontevreden

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over het cadeau of de service?
Wij vinden het erg vervelend wanneer jouw persoonlijke cadeau niet naar wens is of wanneer je niet tevreden bent over de geleverde service. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag om een passende oplossing te vinden.

Heb je nog vragen die hier niet tussen staan? Grote kans dat jouw vraag tussen de veelgestelde vragen staat. Klik hier om de FAQ pagina direct te openen.

Misschien vind je dit ook leuk

Gerelateerde blogs