Gepersonaliseerd bestek | Lepel graveren
  • Gepersonaliseerd bestek | Lepel graveren
  • Gepersonaliseerd bestek | Lepel graveren

Lepel graveren

Met deze gegraveerde lepel maak je een dinertafel compleet. Leuk als bestekset voor een huwelijk, feest of gewoon met een persoonlijke boodschap erop.

Op de handgreep graveren wij namen, symbolen of tekst in zwart. Door de afmeting van de lepel, adviseren wij je om er rekening mee te houden dat te kleine teksten of tekens mogelijk minder duidelijk zijn.

Meer dan 10 stuks? Lees verder bij Cadeau info.

305

Kenmerken

Materiaal
Roestvrijstaal
Vaatwasserbestendig
Ja
Lengte x breedte
19 cm x 4.5 cm
Prijs omvat
Cadeau incl. gravure
Kleur gravure
Zwart

Laat een lepel graveren met een eigen ontwerp. Via onze personalisatietool kun je eenvoudig een eigen ontwerp maken bestaande uit teksten, namen, afbeeldingen of een eigen upload. Je bent volledig vrij in het maken van je ontwerp, echter is het niet mogelijk om foto's of in kleur te graveren.

Klik op 'Personaliseren' om het product te personaliseren.

Bestek wordt vaak cadeau gegeven voor een huwelijk, als relatiegeschenk, voor een bedrijf/zaak, of het wordt gewoon zomaar cadeau gedaan met een leuke, creatieve tekst, symbool of logo.

Meer dan 10 stuks? Uw staffelkorting wordt automatisch berekend vanaf 10 stuks. Klik op de knop ‘Staffelkorting’ en zie een overzicht van de kortingen. Meer dan 10 verschillende namen, gravures of afleveradressen? Vraag voor de ‘Relatiegeschenken template’. 

Staffelkorting

Aantal Korting Je bespaart
10 15% tot € 13,43
25 20% tot € 44,75
50 25% tot € 111,88
100 30% tot € 268,50
300 35% tot € 939,75

Cadeau personaliseren & bestellen

Hoe kan ik een product personaliseren?
Door bij het cadeau hierboven op de paarse knop ‘Personaliseren’ te klikken opent de personalisatietool. In deze tool kun je jouw cadeau naar wens persoonlijk maken door tekst, namen of wensen te typen in een tekstvak. Kies daarna een lettertype naar keuze. Ook kun je kiezen uit vormen en designs in de tool. Buiten deze mogelijkheden kun je zelf een logo of ontwerp uploaden. Positioneer alle items om je cadeau volledig naar wens te personaliseren. 

Hoe weet ik of mijn ontwerp geschikt is?
De personalisatie is geschikt wanneer je geen meldingen ontvangt dat een item zich buiten de lijnen bevindt of wanneer een upload niet voldoet. Verder zullen wij altijd contact opnemen wanneer een personalisatie niet goed leesbaar is of niet gegraveerd kan worden.

Waar moet mijn upload aan voldoen?
Een foto kan niet gegraveerd worden. Een afbeelding zoals een logo, illustratie, pictogram of vorm  kan wel geupload worden doordat deze maar één of enkele kleuren bevatten. Helaas kan er geen onderscheid gemaakt worden in verschillende tinten. Alles wordt in één kleur gegraveerd. De kleur van de gravure staat bij ieder product onderaan in ‘cadeau info’. Twijfel je of jouw upload gegraveerd kan worden? Stuur het bestand per mail naar onze klantenservice, wij reageren binnen 24 uur met een antwoord of aangepast bestand.

Welk bestandstype kan ik uploaden?
PNG en JPG kun je uploaden in de personalisatietool. Bevat je upload een witte achtergrond? Wees gerust, alles wat wit is wordt niet gegraveerd. Heb je een upload met ander bestandstype en vind je het lastig om deze naar een PNG of JPG om te zetten? Stuur dan een mail met bijlage naar onze klantenservice en de vraag of wij het willen omzetten naar een bruikbaar bestand. Wij proberen dit binnen 24 uur te realiseren.

Zijn er extra kosten verbonden aan het personaliseren?
De personalisatie van jouw cadeau is inbegrepen in de prijs. Je bent volledig vrij in het maken van een ontwerp binnen de aangegeven lijnen in de personalisatietool. Je mag dus zoveel items toevoegen als je wilt.

Hoe voeg ik een wenskaart toe?
In het bestelproces bij stap 3 'Verpakking & Verzending' kan een wenskaart toegevoegd worden. De tekst die je in het tekstvak typt wordt in het midden van de kaart afgedrukt in een leuk lettertype.

Wordt mijn cadeau in cadeauverpakking geleverd?
Onze collega’s pakken jouw cadeau graag voor jou in. Kies in de winkelwagen voor een gratis folieverpakking of geen cadeauverpakking. Alle cadeaus worden los ingepakt m.u.v. sets of cadeaus met toebehoren. Daarnaast wordt jouw cadeau in een kartonnen verpakking met feestelijke versiering verstuurd. Het cadeau is dan klaar om gegeven te worden of direct naar de ontvanger te versturen.

Wordt de factuur meegestuurd?
Wij sturen alleen een digitale factuur naar het door jouw opgegeven e-mailadres. De factuur is dus niet zichtbaar voor de ontvanger. Wel wordt er een pakbon meegestuurd.

Levertermijn, bezorgopties en verzendkosten

Wanneer heb ik mijn cadeau in huis?
In het bestelproces bij punt 3 ‘Verzendmethode’ kun je kiezen uit verschillende bezorgopties:
Spoedlevering | € 7,95 | Volgende werkdag verzonden
Standaard of servicepunt levering | € 4,95 | In 2-3 werkdagen verzonden
Meer info? Bekijk de pagina Verzenden & Betalen

Betaalmogelijkheden

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt uit een van onze betaalopties kiezen: iDeal, Paypal, Creditcard of Bankoverschrijving. Bij een bankoverschrijving wordt een bestelling in productie genomen na betaling. Houd hierbij rekening dat er bovenop de levertijd 1 extra werkdag kan komen voor het controleren van de betaling. Bij alle betalingsmogelijkheden wordt de factuur digitaal verstuurd naar het e-mailadres bij het ingegeven factuuradres.
Meer info? Bekijk de pagina Verzenden & Betalen

Retourneren of ontevreden

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over het cadeau of de service?
Wij vinden het erg vervelend wanneer jouw persoonlijke cadeau niet naar wens is of wanneer je niet tevreden bent over de geleverde service. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag om een passende oplossing te vinden.

Heb je nog vragen die hier niet tussen staan? Grote kans dat jouw vraag tussen de veelgestelde vragen staat. Klik hier om de FAQ pagina direct te openen.

Misschien vind je dit ook leuk